Pentru ca profilul dvs. My Business pe Google să funcționeze pentru dvs., trebuie să-l optimizați. Iată câteva modalități rapide și ușoare de a face acest lucru.

Un cont Compania mea pe Google vă permite să apăreați în rezultatele căutării atunci când oamenii vă caută online. Este gratuit, ceea ce îl face un instrument de marketing accesibil atât pentru întreprinderile mici, cât și pentru cele mari.

Acest ghid cuprinzător vă va arăta cum să vă activați contul și să vă ofere sfaturi despre cum să obțineți rezultate.

De ce aveți nevoie de un cont MyBusiness pe Google

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un cont Compania mea pe Google? Iată de ce poate doriți să luați în considerare una.

Fii descoperibil

Căutarea este digitală. Chiar dacă conduceți un magazin vechi de cărămidă și mortar, clienții și clienții dvs. sunt online. Și acolo vor începe de obicei căutarea companiei, produselor sau serviciilor dvs.

Fie că sunteți în căutarea traficului pe jos sau a traficului web, Google este cel mai bun referrer de căutare. Un cont Google My Business vă asigură că, atunci când cineva vă caută compania în Căutarea Google și Google Maps, o găsește. După ce o fac, înregistrarea dvs. afișează căutări unde și cum să vă vizitați magazinul, indiferent dacă aveți o adresă web sau fizică.

Conturile Compania mea pe Google îți îmbunătățesc și SEO-ul local. Deci, atunci când cineva te caută, te afișezi în prima pagină – nu în pagina a doua sau mai rău.

Chiar dacă aveți deja o prezență pe web, un cont de companie Google vă asigură obținerea de rezultate de top. Conturile oferă, de asemenea, acces la analize, permițându-vă să vă ajustați strategiile de publicitate plătite și organice.

Păstrați clienții informați

Nu lăsați clienții să ghicească detaliile importante ale companiei dvs. Sau lăsați-le în sarcina Yelp, TripAdvisor și a altor site-uri de recenzii asupra cărora nu aveți control. Asigurați-vă că, atunci când cineva vă caută afacerea, găsește informații legitime, direct de la sursă.

Înregistrarea dvs. Compania mea pe Google include informații de contact, program de lucru și alte detalii esențiale. Puteți posta actualizări pentru a partaja că ați extins serviciile, ați închis temporar sau ați redeschis complet (o caracteristică utilă în special în situații de urgență, cum ar fi COVID-19). Conturile de afaceri Google au un SEO local puternic, astfel încât informațiile pe care le distribuiți se vor clasa peste alte site-uri.

Dezinformarea poate duce la experiențe proaste ale clienților și oportunități ratate. Imaginați-vă dezamăgirea pe care o simte un client atunci când face o călătorie la magazinul dvs. doar pentru a descoperi că este închisă. Sau poate sunteți deschis, dar un potențial client a ales un concurent pentru că nu erau siguri.

Un cont Compania mea pe Google vă permite să țineți clienții informați.

Sporiți încrederea consumatorilor

Un profil Compania mea pe Google conferă credibilitate companiei dvs. Ai nevoie de dovezi? Clienții sunt cu 70% mai predispuși să viziteze companii cu o înregistrare Google My Business.

Un alt studiu a constatat că întreprinderile cu înregistrări complete pe Google au de două ori mai multe șanse să câștige încredere din partea clienților.

Încrederea este un factor cheie atunci când vine vorba de luarea deciziilor de cumpărare. Cu cât un consumator se simte mai încrezător, cu atât este mai probabil să cumpere. Credibilitatea câștigată de la Google este suficientă pentru a influența oamenii, cu 38% mai multe șanse să vă viziteze magazinul și cu 29% mai multe șanse să cumpere ceva.

Recenziile Compania mea pe Google ajută și la creșterea încrederii. Cercetările realizate de Think With Google au constatat că 88% dintre consumatori au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandările personale.

Cum să configurați Compania mea pe Google

Urmați acești pași pentru a vă crea profilul Compania mea pe Google.

Pasul 1: conectați-vă la Google My Business

Accesați www.google.com/business a vă conecta. Puteți fie să vă conectați cu un cont Google preexistent, fie să creați unul nou. Dacă sunteți deja conectat, treceți la pasul următor.

Sfat: asigurați-vă că vă înscrieți la domeniul de e-mail al companiei.

sign in to Google account page

Pasul 2: adăugați afacerea dvs.

Introduceți numele companiei dvs. Dacă nu apare în meniul derulant, faceți clic pe Adăugați afacerea dvs. la Google. Apoi selectați categoria potrivită pentru afacerea dvs.

Find your business page on Google

category search on Google My Business

Pasul 3: Introduceți locația

Dacă aveți o locație fizică pe care o pot vizita clienții, selectați Da. Apoi adăugați adresa. De asemenea, vi se poate cere să poziționați un marker pentru locația pe o hartă. În cazul în care afacerea dvs. nu are o locație pe care o pot vizita clienții, dar oferă un serviciu sau o livrare, puteți lista zona de servicii.

add location to Google My Business profile

"Where do you serve your customers (optional)?" question

Pasul 4: completați informațiile de contact

Introduceți numărul de telefon al companiei și adresa site-ului web, astfel încât clienții să vă poată contacta. Dacă folosiți o pagină Facebook mai degrabă decât un site web, o puteți adăuga în schimb.

Pasul 5: terminați și gestionați înregistrarea

Bifați Da dacă doriți să primiți actualizări și notificări. Apoi faceți clic pe Finalizare. Vi se va solicita apoi să vă confirmați afacerea.

Finish this Google My Business listing page

Cum să vă verificați compania pe Google

Acum, când contul dvs. este configurat, iată cum să vă verificați compania Google. Pentru majoritatea companiilor, verificarea Google implică solicitarea unei cărți poștale.

Pasul 1: conectați-vă la Google My Business

Accesați www.google.com/business să vă conectați.

Pasul 2: Faceți clic pe Verificare acum

Dacă aveți mai multe conturi Compania mea pe Google, asigurați-vă că alegeți unul corect.

Pasul 3: alegeți o modalitate de verificare

Opțiunea implicită de verificare este Postcard by Mail. Dacă afacerea dvs. este eligibilă pentru alte metode, cum ar fi telefonul sau e-mailul, alegeți cea pe care o preferați. Completați detaliile necesare. Verificați de două ori pentru a vă asigura că l-ați introdus corect, apoi trimiteți formularul.

Poate dura câteva zile până la două săptămâni până să ajungă cartea poștală. Când primiți cartea poștală, conectați-vă și faceți clic pe Verificare locație din meniu. Introduceți codul de verificare din cinci cifre din cartea poștală.

Notă: poate dura câteva săptămâni până când înregistrarea companiei dvs. să apară pe Google. În timp ce așteptați, descărcați aplicația Compania mea pe Google, astfel încât să vă puteți gestiona contul.

Cum să vă verificați compania pe Google

Trebuie să revendicați un profil de companie Google existent? Există trei opțiuni:

Opțiunea 1: Înscrieți-vă sau conectați-vă la Compania mea pe Google. Căutați afacerea dvs. și selectați-o. Apoi urmați pașii pentru a confirma că sunteți proprietarul.

Opțiunea 2: localizați înregistrarea companiei dvs. în Hărți și faceți clic pe Gestionați această înregistrare.

Claim you Google My Business listing option 2

Opțiunea 3: căutați lista companiei în Căutarea Google și dați clic pe Dețineți această companie? .

Claim your Google My Business profile option 3

Nu intrați în panică dacă detaliile nu sunt corecte. Puteți edita după ce ați verificat că sunteți proprietarul.

Dacă altcineva a revendicat deja afacerea, dar lucrați pentru aceeași companie, cereți-i să vă adauge ca utilizator. Dacă nu-l recunoașteți pe proprietar, urmați pașii pentru a vă revendica afacerile.

Cum să vă editați compania pe Google

Trebuie să editați informații din profilul Compania mea pe Google? Iată cum:

  1. Conectați-vă la Compania mea pe Google.
  2. Deschideți locația pe care doriți să o modificați.
  3. În meniul din stânga, faceți clic pe Info.
  4. Faceți clic pe pictograma creion pentru a face modificările. Dacă doriți să eliminați o secțiune, faceți clic pe X. Când ați terminat, faceți clic pe Aplicare.

Rețineți că editarea poate dura până la 60 de zile. Pot exista unele informații, din alte surse, care nu pot fi editate.

Cum se adaugă mai multe locații pe Compania mea pe Google

Dacă ați deschis o locație nouă sau doar ați creat un profil și trebuie să adăugați locații suplimentare, urmați acești pași.

  1. Din tabloul de bord Compania mea pe Google, faceți clic pe Gestionați locațiile din meniul din stânga.
  2. Faceți clic pe butonul albastru Adăugați locație din dreapta.
  3. Introduceți numele companiei dvs. și faceți clic pe Creați o nouă companie cu acest nume.
  4. Completați informațiile și solicitați verificarea.

O altă opțiune este să accesați Google Maps și să fixați un pin pe locația pe care doriți să o adăugați. Faceți clic pe Adăugați o locație lipsă din meniul din stânga. Completați detaliile, apoi selectați Revendicați această companie.
Dacă aveți mai mult de 10 locații, le puteți adăuga în bloc.

Cum se adaugă mai multe locații pe Compania mea pe Google

Dacă ați deschis o locație nouă sau doar ați creat un profil și trebuie să adăugați locații suplimentare, urmați acești pași.

  1. Din tabloul de bord Compania mea pe Google, faceți clic pe Gestionați locațiile din meniul din stânga.
  2. Faceți clic pe butonul albastru Adăugați locație din dreapta.
  3. Introduceți numele companiei dvs. și faceți clic pe Creați o nouă companie cu acest nume.
  4. Completați informațiile și solicitați verificarea.

O altă opțiune este să accesați Google Maps și să fixați un pin pe locația pe care doriți să o adăugați. Faceți clic pe Adăugați o locație lipsă din meniul din stânga. Completați detaliile, apoi selectați Revendicați această companie.
Dacă aveți mai mult de 10 locații, le puteți adăuga în bloc.

Puteți dezactiva recenziile Google pentru afacerea dvs.?

Nu. Nu puteți dezactiva recenziile Google pentru înregistrarea dvs. Și nu ar fi în interesul dvs. să faceți acest lucru oricum, deoarece recenziile arată clienților că afacerea dvs. este legitimă.

Dar puteți semnala și raporta recenzii neadecvate.

Gestionarea recenziilor este importantă, dar poate fi dificilă dacă supravegheați mai multe locații și conturi Compania mea pe Google. Cu Hootsuite, puteți gestiona și răspunde la toate recenziile dintr-un tablou de bord simplificat.

Cum să marcați o companie sau o locație ca închisă temporar

Dacă trebuie să închideți sezonier sau temporar, marcați-vă compania ca fiind închisă temporar. Făcând acest lucru, clienții sunt actualizați, fără a afecta clasamentul dvs. local de căutare.

Cum să marcați afacerea dvs. ca închisă temporar:

  1. Conectați-vă la MyBusiness pe Google.
  2. Faceți clic pe Info din meniul din stânga.
  3. Căutați secțiunea Închideți această companie pe Google din dreapta.
  4. Faceți clic pe Marcați ca închis temporar.

Pentru a seta orele speciale pentru sărbători sau alte circumstanțe, faceți clic pe Info din meniul din stânga, apoi Special Hours.

About the author : admin

Leave A Comment

Subscribe to newsletter

Insider offers & flash sales in your inbox every week.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Latest videos

Join our mailing list today

Insider offers & flash sales in your inbox every week.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus dolor sit amet, consectetur adipiscing elit sed porttitor lectus.