Adăugați poloneză afacerii dvs. pe Google cu aceste sfaturi.

1. Completați întregul profile

Oferiți Google cât mai multe informații despre afacerea dvs. De ce? Este mai ușor pentru Google să potrivească afacerea dvs. cu căutările clienților. Cu alte cuvinte, vă îmbunătățește clasamentul în căutare.

Precum Google explains, „Rezultatele locale favorizează cele mai relevante rezultate pentru fiecare căutare, iar companiile cu informații complete și corecte sunt mai ușor de asortat cu căutările corecte.”Aceasta înseamnă că trebuie să completați detaliile de contact, categoria, atributele și multe altele. Asigurați-vă că utilizați cuvintele cheie potrivite acolo unde este posibil.

Google stabilește clasamentul local pe baza a trei factori:

  • Relevanță: cât de bine se potrivește înregistrarea dvs. cu o căutare
  • Distanță: cât de departe se află locația dvs. de căutare sau căutare
  • Proeminență: cât de bine-cunoscută este o afacere (pe baza mai multor alți factori)

Utilizarea cuvintelor cheie potrivite va îmbunătăți relevanța. Nu sunteți sigur de unde să începeți? Încerca Google Trends.

De exemplu, dacă conduceți un magazin de îmbrăcăminte vintage, căutați „îmbrăcăminte vintage” în locația dvs. Uitați-vă la subiecte și la termeni pe care oamenii îi folosesc pentru inspirația cuvintelor cheie.

Și rețelele sociale influențează clasarea dvs. SEO. Afla cum.

2. Standout cu fotografii

Ajutați oamenii să vadă despre ce este afacerea dvs.

Când vă creați profilul Compania mea pe Google, veți putea adăuga o siglă și o fotografie de copertă, la fel cum ați face pe Facebook, Twitter, LinkedIn sau Pinterest. Fără aceste imagini, va fi mai greu pentru oameni să vă recunoască marca online.

Nu te opri aici. Arătați-vă locația, produsele sau lucrările manuale postând fotografii suplimentare. Dacă conduceți un restaurant, postați imagini cu mesele, meniurile și sala de mese. Asigurați-vă că au un aspect apetisant, profesionist și nu au rezoluții scăzute. Conform  Google, companiile cu fotografii primesc cu 42% mai multe solicitări de indicații și cu 35% mai multe clicuri pe site-urile lor web. Dacă puteți, angajați un fotograf profesionist. Face diferența. Și se plătește pentru sine în cele din urmă. Airbnb listings cu fotografiile făcute de un fotograf profesionist, se observă o creștere cu 40% a veniturilor, cu 24% mai multe rezervări și cu 26% mai mare preț pe noapte.

Cum să adăugați fotografii în profilul Compania mea pe Google:

  1. Conectați-vă la Compania mea pe Google.
  2. Deschideți locația pe care doriți să o gestionați.
  3. Faceți clic pe Fotografii din meniu.
  4. Alegeți tipul de fotografie pe care doriți să o adăugați.
  5. Încărcați fotografia de pe computer sau alegeți una pe care ați încărcat-o deja.

3. Postați știri, actualizări și oferte speciale

Informațiile din profilul dvs. Google My Business, cum ar fi adresa, orele și informațiile de contact, trebuie să fie întotdeauna corecte și actualizate. Asigurați-vă că modificați aceste informații dacă se modifică.

De asemenea, puteți crea postări pentru afacerea dvs. pentru a informa clienții despre actualizări, produse noi, oferte și evenimente. În funcție de obiectivul dvs., aceste postări vă pot menține profilul proaspăt, pot genera vânzări și pot încuraja vizitele la vitrina dvs. fizică sau digitală.

Cum să creați o postare pe Google:

  1. Conectați-vă la Compania mea pe Google și deschideți locația pe care doriți să o gestionați.
  2. Din meniul din stânga, faceți clic pe Postări.
  3. Alegeți tipul de postare pe care doriți să îl creați din opțiunile date.
  4. Introduceți informațiile relevante în fiecare câmp. Copia trebuie să includă detaliile necesare și să fie concisă. Evitați argoul comercial și prea multe punctuații (!!!!!).
  5. Faceți clic pe Previzualizare pentru a verifica dublu formatarea și ortografia. Dacă trebuie să faceți o editare, faceți clic pe săgeata înapoi.
  6. Când sunteți gata, dați clic pe Publicați.

GMB Post example

Dacă tipul de post pe care l-ați ales include o opțiune de a include conținut media îmbogățit, profitați de ocazie. Potrivit Google, oamenii interacționează mai mult cu postările care conțin fotografii, videoclipuri sau GIF-uri.

4. Adăugați caracteristici și atribute speciale

Funcțiile speciale sunt disponibile pentru conturile de afaceri Google, în funcție de categoria pe care ați ales-o.

Iată o listă cu funcțiile specifice categoriei disponibile:

  • Hotelurile pot afișa evaluări de clasă și lista facilităților oferite
  • Restaurantele și barurile pot încărca meniuri, pot prezenta mâncăruri populare și pot adăuga un link pentru comenzi și rezervări online
  • Companiile orientate spre servicii pot afișa un meniu de servicii și pot adăuga un buton de rezervare
  • Companiile mici și mijlocii pot adăuga cataloage de produseproduct catalogs

Dacă credeți că afacerea dvs. este eligibilă pentru una dintre aceste funcții, dar nu le vedeți, este posibil să fi ales categoria greșită. Puteți alege până la 10 categorii pentru afacerea dvs.

De asemenea, puteți adăuga atribute factuale la profilul dvs. pentru a partaja mai multe informații despre care ar putea avea grijă clienții dvs. Dacă conduceți un magazin sau un restaurant, vă recomandăm să spuneți că este accesibil scaunului cu rotile, oferă Wi-Fi gratuit sau scaune în aer liber. Puteți distribui chiar dacă compania dvs. este condusă de femei.

Cum se adaugă sau se editează atribute:

  1. Din tabloul de bord al contului dvs., faceți clic pe Informații.
  2. Găsiți Adăugați atribute și selectați Editați. Căutați atributul pe care doriți să îl adăugați sau parcurgeți toate opțiunile disponibile pentru afacerea dvs.
  3. Faceți clic pe Aplicați.

adding attributes on Google My Business profile

5. Încurajați clienții să lase recenzii

Oamenii au mai multă încredere în alții decât în afaceri. O recenzie bună poate fi factorul decisiv care îi recomandă pe clienții potențiali în favoarea dvs. Recenziile îmbunătățesc, de asemenea, clasamentul dvs. Google.

Cel mai bun moment pentru a cere o recenzie este după oferirea unei experiențe extraordinare. Indiferent dacă este în magazin sau online, vă recomandăm să distribuiți un card sau o chitanță electronică care solicită o recenzie. Google oferă firmelor acces la un free marketing kit cu stickere, social posts si afise.

Encourage Customer Reviews Google Marketing Kit

De asemenea, puteți crea un link scurt personalizat pentru a facilita lăsarea unei recenzii. Va arăta ca: g.page/[yourcustomname].

Cum să obțineți o adresă URL personalizată pentru contul dvs. Compania mea pe Google:

  1. Din tabloul de bord, faceți clic pe Informații și apoi pe Adăugare nume scurt.
  2. Introduceți numele dvs. scurt. Poate avea până la 32 de caractere. Este posibil să trebuiască să veniți cu alternative dacă se ia numele dorit.
  3. Faceți clic pe Aplicați.

Când este gata, numele dvs. scurt va apărea în profilul companiei dvs.

6. Construiți încredere răspunzând la recenzii

Arătați clienților actuali și potențiali că apreciați feedback-ul acestora, răspunzând la recenzii. Potrivit unui sondaj realizat de Google și Ipsos Connect, companiile care răspund la recenzii sunt considerate de 1,7 ori mai de încredere decât cele care nu.

Interacțiunile pozitive crește loialitatea. Nu uitați să răspundeți cu vocea mărcii dvs. și să rămâneți respectivi și profesioniști. Acest lucru este valabil și pentru recenziile negative. Nu le ignora. Întoarceți lucrurile ascultând și abordând problemele ridicate.

Fiți cinstiți și asigurați-vă că oferiți scuze atunci când este justificat. Dacă problema este sensibilă, cereți-i să vă trimită un mesaj privat.

Asigurați-vă că răspundeți și la întrebări. Oricine poate răspunde la o întrebare a clientului lăsată în profilul Compania mea pe Google. Încercați tot posibilul pentru a vă asigura că răspundeți mai întâi. Arătați oamenilor că afacerea dvs. este activă și de încredere și previne răspândirea potențială a dezinformării.

GMB Question Example

 

 

7. Rafinează acoperirea plătită și organică cu statistici

Un alt avantaj pentru a avea un profil Compania mea pe Google este că vă oferă acces la informații. Aceste informații merg dincolo de Google Analytics.

Urmăriți câți clienți vă caută, sună afacerea dvs., solicită indicații de orientare, dați clic pe fotografiile dvs. și multe altele. Știind ce cuvinte cheie, fotografii și acțiuni sunt cele mai populare vă poate ajuta să vă ajustați profilul și chiar să informați conținutul pe care îl creați pentru social media.

Statisticile despre Compania mea pe Google sunt utile și cu Google Ads. Cu un cont Google Business, puteți utiliza extensii locale în anunțurile dvs. Aceste extensii afișează anunțuri cu detalii de locație pe care se poate face clic. Asociați această caracteristică cu statistici pentru a spori implicarea și a reduce costul pe clic.

Google Ad with local extension

Here’s how to link Google My Business and Google Ads:

Profitarea la maximum de Compania mea pe Google este o necesitate pentru orice companie de pe rețelele de socializare, dar este deosebit de importantă pentru întreprinderile mici. Obțineți mai multe sfaturi despre cum să stăpâniți rețelele sociale pentru întreprinderile mici. how to master social media for small business.

About the author : admin

Leave A Comment

Subscribe to newsletter

Insider offers & flash sales in your inbox every week.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Latest videos

Join our mailing list today

Insider offers & flash sales in your inbox every week.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Curabitur non nulla sit amet nisl tempus convallis quis ac lectus dolor sit amet, consectetur adipiscing elit sed porttitor lectus.